maandag 13 januari 2014

D66 Montferland kiest nieuwe lijsttrekker

D66 Montferland heeft Ruth Esselink-Mijnen gekozen als nieuwe lijsttrekker. Met haar maakt de partij zich op voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014.

In een drukbezochte ledenvergadering van D66 Montferland op 8 juli jl. werd de uitslag van de verkiezing bekend gemaakt. Het huidige gemeenteraadslid, Agnes Schotgerrits, heeft vooraf aangekondigd niet beschikbaar te zijn als lijsttrekker en te stoppen als fractievoorzitter na deze periode. Zij zal actief blijven binnen de partij door haar kennis en ervaring in te zetten en te delen.

Ruth Esselink-Mijnen is de afgelopen twee jaren samen met andere leden actief geweest de fractie van D66 Montferland verder uit te bouwen. Agnes Schotgerrits, Ruth Esselink-Mijnen en alle leden van D66 Montferland werken nu vol enthousiasme toe naar de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2014. De partij bestaat uit jong en oud en gaat met een sociaal liberale visie aan de slag in de gemeente Montferland.